Women for Leaders ordnar öppen nätverksträff för kvinnor i karriären

Under flera år har företaget Women for Leaders, med Eva Ekedahl och Jeanna Rutherhill i spetsen, ordnat inspirerande nätverksträffar för sina medlemmar. Men på nästa träff, som går av stapeln den 28 maj, behöver man inte vara medlem – den är öppen för alla kvinnor i karriären.

– Vi vill ge fler en chans att uppleva styrkan och inspirationen som vårt kvinnliga nätverk ger och passar på att öppna upp för det nu när temat är Entreprenörskap. säger Jeanna Rutherhill – en av grundarna av Women for Leaders.

De annars ofta fullbokade träffarna har alltid olika teman, på olika sätt relevanta ur ett karriärperspektiv, och precis som vanligt bjuds det även denna gång på ett antal spännande talare.

– För oss är det viktigt att man går från våra träffar inspirerad och med ny energi. Vi vill öppna upp för nya idéer och diskussioner hos våra medlemmar – men också ge dem en chans att nätverka inom flera områden och branscher, berättar Eva Ekedahl, Women for Leaders andra grundare.

Några av talarna som kommer för att inspirera är Årets Entreprenör Pernilla Ramslöv – NOX Consulting, Vendela Lilliestråhle och Camilla Lundin – grundare av Qalora Capital och Business and Dreams, kokboksförfattaren och bloggaren Jessica Frej, Alexandra Strömberg från Ownershift och Advokatfirman Westermark Anjou.

OBS: Eventet har ett begränsat antal platser. Anmälan via https://bit.ly/2Jncp0i eller mejla admin@womenforleaders.com

20 May 2019